Нови број ТФТ-а
21. Септембар 2011.
Уредник Слободан Шуљагић истакао је да је поносан што ТФТ гаји индвидуализам мишљења и писања у време колективитета, те је и свака промоција ТФТ-а, на којој се окупљају аутори и новинари, нека врста интелектуалне илегале у време бучних и празних маркетиншких наступа. Квалитет текста и дизајна, који је награђен на Међународном сајму књига у Сарајеву признањем за најбољи часопис, кључна је карактеристика и једанаестог броја ТФТ-а, који отвара драмолет „Разговор двојице проналазача“ Владимира Ђурића Ђуре, затим следе текстови „Video killed the radio star“ Александра Луја Тодоровића, „Књижница без читалаца“ Дејана Миладиновића и „ТФТ: Сарајево, зима 2011 – о употреби уметника“ Љиљане Тодоровић, занимљив интервју о позоришној представи Елијахова столица Наташе Гвозденовић.
О „Фолк хероинама у српском филму“ пише Саша Радојевића а Бранислава Џунов исписује текст о адаптацији Прустовог романа У потрази за изгубљеним временом „Драги, скратила сам Пруста“, текст Зорана Пановића „Заборављене иконе: Али Мекбил и Бриџет Џонс – Да се чује мушки глас из гајбе“ објашњава савремене феномене, а потом следе луцидне анализе Данице Пајовић „The Big Bang Theory – Велики прасак међу ситкомима“, „Boardwalk empire – Изнад закона“ Тамаре Барачков, „Национална историја на филмски начин“ Петра Јончића и „Да ли је чаролији потребан чаробњак?“ Милена Алемпијевића.
О новим театарским тенденцијама пише Игор Маројевић у тексту „Нова пародија и театар“, а Боро Стјепановић у „Размјени“ и Боро Драшковић у „Речнику професије“ на теоријски начин објашњавају одређене аспекте глуме и театра. „Театар Ф. М. Достојевског – фрагменти ненаписаних трагедија“ Зорана Ђерића и „Светост у филму Бежин луг – филм против совјетског канона“ Дуње Дого доносе два иновативна погледа руских класика Достојевског и Ејзенштајна, док радови „Поглед и Нова лакановска филмска теорија“ Радета Пантића и „Магија немогућег II део“ Маше Стокић упућује на различите форме стварања; први, с теоријске стране, други са креативне у оквиру уметности циркуса и игре.
Број затвара одломак из сценарија Артиљеро Срђана Анђелића чије се снимање очекује на јесен.
Извор: http://www.slglasnik.com/aktuelno/vesti/novi-broj-tft
О „Фолк хероинама у српском филму“ пише Саша Радојевића а Бранислава Џунов исписује текст о адаптацији Прустовог романа У потрази за изгубљеним временом „Драги, скратила сам Пруста“, текст Зорана Пановића „Заборављене иконе: Али Мекбил и Бриџет Џонс – Да се чује мушки глас из гајбе“ објашњава савремене феномене, а потом следе луцидне анализе Данице Пајовић „The Big Bang Theory – Велики прасак међу ситкомима“, „Boardwalk empire – Изнад закона“ Тамаре Барачков, „Национална историја на филмски начин“ Петра Јончића и „Да ли је чаролији потребан чаробњак?“ Милена Алемпијевића.
О новим театарским тенденцијама пише Игор Маројевић у тексту „Нова пародија и театар“, а Боро Стјепановић у „Размјени“ и Боро Драшковић у „Речнику професије“ на теоријски начин објашњавају одређене аспекте глуме и театра. „Театар Ф. М. Достојевског – фрагменти ненаписаних трагедија“ Зорана Ђерића и „Светост у филму Бежин луг – филм против совјетског канона“ Дуње Дого доносе два иновативна погледа руских класика Достојевског и Ејзенштајна, док радови „Поглед и Нова лакановска филмска теорија“ Радета Пантића и „Магија немогућег II део“ Маше Стокић упућује на различите форме стварања; први, с теоријске стране, други са креативне у оквиру уметности циркуса и игре.
Број затвара одломак из сценарија Артиљеро Срђана Анђелића чије се снимање очекује на јесен.
Извор: http://www.slglasnik.com/aktuelno/vesti/novi-broj-tft
Нема коментара:
Постави коментар